Service

Hoe kan ik de bestelling betalen?
Jouw bestelling bij Qriginals kun je op twee manieren betalen:

  • vooraf overmaken op het bankrekeningnummer NL51 KNAB 0255 3381 98 t.n.v. Quirine Veldkamp. Je moet dit binnen 7 dagen doen. Daarna reserveren we de artikelen niet meer. Als we de bestelling annuleren, laten we dat via een e-mail weten.
  • via IDEAL

Wat zijn de verzendkosten?
Voor het verzenden van de bestelling brengen we verzendkosten in rekening. Hierbij hanteren we de kosten die PostNL voor het versturen van brieven rekent. Voor een pakket rekenen we € 6,50 verzendkosten. Bij een bestelling van € 50,00 of meer rekenen we geen verzendkosten. 

Kan ik de bestelling ook ophalen?
Het is mogelijk om je bestelling af te halen op de Aartshertogenlaan 205 in Den Bosch. Dit kan alleen op afspraak. De bestelling moet dan vooraf per bank of iDEAL zijn betaald.

Wanneer wordt de bestelling verzonden?
We proberen de bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Maar dit gebeurt uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst van de betaling. Over de verzending van de bestelling word je altijd via e-mail op de hoogte gebracht. 

Hoe kan ik een artikel ruilen?
De artikelen die je via Qriginals hebt gekocht, kun je zonder opgaaf van een reden ruilen. Dit moet je doen binnen 7 werkdagen na ontvangst van de bestelling. Dit geldt ook voor artikelen die in de uitverkoop zijn gekocht.

Hoe gaat het in zijn werk?

  • De artikelen die je wilt ruilen, moet je van tevoren per e-mail aanmelden. Stuur een mail naar Qriginals@gmail.com en vermeld daarin jouw ordernummer en de artikelen die je wilt ruilen en voor welke artikelen je deze wilt ruilen. Wanneer je de artikelen niet van tevoren aanmeldt, kunnen we deze niet in behandeling nemen.
  • Wacht met het terugsturen van de artikelen voordat je een e-mail van ons terug hebt ontvangen.
  • De artikelen stuur je op jouw kosten en risico naar Qriginals, Aartshertogenlaan 205, 5212 CE in Den Bosch. Een onvoldoende gefrankeerde zending nemen we niet aan.
  • De verzendkosten voor het opnieuw toe sturen van de nieuwe artikelen zijn eenmalig voor onze rekening. Dus niet bij ruiling op ruiling.
  • Wanneer we een fout of gebrekkig artikel hebben verzonden, wordt het artikel kosteloos omgeruild voor het bestelde artikel. Het niet bestelde of beschadigde artikel moet je in de originele verpakking terug sturen.
  • Wanneer het geleverde artikel beschadigingen heeft, nemen we alle verzendkosten voor onze rekening.

Let bij ruilen op het volgende:

  • Artikelen die speciaal voor jou zijn besteld, kunnen niet worden geruild.
  • De artikelen moeten in onbeschadigde en met alle aangehechte of aangebrachte kaartjes terug gestuurd worden.

Hoe kan ik een artikel retourneren?
De artikelen die je via Qriginals hebt gekocht, kun je zonder opgaaf van een reden retourneren. Dit moet je doen binnen 7 werkdagen na ontvangst van jouw bestelling. Dit geldt ook voor artikelen die in de uitverkoop zijn gekocht.

Hoe gaat het in zijn werk?

  • De artikelen die je wilt retourneren moet je van tevoren per e-mail aanmelden. Stuur een mail naar Qrinals@gmail.com en vermeld daarin jouw ordernummer. Wanneer je de artikelen niet van tevoren aanmeldt, kunnen we deze niet in behandeling nemen.
  • Wacht met het terugsturen van de artikelen voordat je een e-mail van ons terug hebt ontvangen.
  • De artikelen stuur je op jouw kosten en risico naar Qrignals, Aartshertogenlaan 205, 5212 CE in Den Bosch. Een onvoldoende gefrankeerde retourzending nemen we niet aan.
  • Wanneer je het artikel retourneert, storten we het aankoopbedrag minus de verzendkosten binnen 7 werkdagen terug op de rekening waar de bestelling mee betaald is.

Let bij ruilen en retour op het volgende:

  • Artikelen die speciaal voor jou zijn besteld, nemen we niet retour.
  • De artikelen moeten in onbeschadigde en met alle aangehechte of aangebrachte kaartjes worden terug gestuurd.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2014 - 2017 Qriginals | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.